søndag 22. november 2015

Rødløksmarmelade


 Rødløksmarmeralde smakar veldig godt som tilbehør til forskjellige typer kjøtt som f.eks vilt og svin. Personleg synest eg det er uunværleg til svineribbe. Litt arbeid er det å skjære opp løken - og litt tåredryppande...men det er vel verdt det! Eg har som vanleg prøvd meg litt fram og kome fram til ei oppskrift som eg er fornøgd med.





Dette gir ca. 3 små glas .
Lag gjerne dobbel porsjon når du først er i gong.
Det er også supert å gi som gåve!


RØDLØKSMARMELADE

1/2 kg rødløk
2ss smør
1ss olivenolje
1dl rødvin
2 ts. kvitvinseddik
1 ts brunt sukker(demera)
(evt. 1-2 ts solbærgele)
1/2 ts salt
1/4 ts pepar

Rens løken og skjer i tynne skiver. Smelt smør sammen med olje i ei vid panne eller steikepanne med høg kant. La løken surre ca 5 min på middels varme . Den skal ikkje bli brun, berre blank og falle saman. Legg på lokk og la det surre 10 min. Hell over rødvin og kvitvinseddiken.  Sett på lokk og la det putre på svak varme 20-30 min til løken er mjuk. Rør litt innimellom. Tilset sukker og rør rundt til det er oppløyst. Smak til med salt og pepar. Fyllast på reine og varme glas. Oppbevarast kjølig. Uåpna glas held seg i mange månader i kjøleskap. Eg brukar å lunke den litt ved servering.


Nydeleg tilbehør til ulike kjøtrettar.


TIPS:
14/12 - Eg har no oppdatert oppskrifta med 1-2ts solbærgele. Brukte det i dag då eg laga ny forsyning og det gav ein veldig rund og fin smak. Du kan evt. redusere litt på sukkermengda. 




Har du ikkje smakt rødløksmarmelade endå så er det kanskje på tide:)


Lukke til!

1 kommentar:

  1. Denne var ny for meg.
    Trur jammen eg skal prøve å lage til jul.
    Eg tole ikkje så godt løk, men likar det godt så eg et litt av og til likevel...

    Ha ei fin vinterveke !
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett